PRESENTACIÓN
Antecedentes
Master oficial
Obxectivos e competencias
Destinatarios e lugar
|
ANTECEDENTES
Aínda que o Programa do Máster presentase no marco normativo das reformas dás ensinanzas universitarias, podemos achegar aquí algunhas experiencias académicas en distintos niveis formativos que sen dubida poden resaltar o valor dá oferta que se presenta, na medida en que se basea en propostas en parte contrastadas e apoiase en profesores con experiencia formativa neste campo.
Polo que respecta o compoñente de Economía e Xestión económica, os antecedentes sitúanse en tres niveis:
- En ensinanza regular, na Universidade de Vigo implantáronse os itinerarios de recursos naturais e medio ambiente desenrolados nos antigos plans de estudo en segundo ciclo de Economía, baixo a responsabilidade do Departamento de Economía Aplicada. Así mesmo foron responsables dás materias de Economía dos recursos mariños na licenciatura de Ciencias do Mar (Segundo Ciclo).
- En terceiro ciclo, o mesmo departamento foi responsable de varios programas, nos que o compoñente de recursos naturais foi importante, ata o punto de ser a rama na que se desenrolou un maior número de Traballo Fin de Máster doutorais, cuxa calidade pódese acreditar.
- O mesmo Departamento, coa responsabilidade docente do grupo ERENEA, presentou catro edicións do Máster propio da Universidade de Vigo, Economía e Xestión da Pesca e da Acuicultura.
No que respecta o compoñente de Bioloxía e Avaliación Pesqueira, pártese dos seguintes precedentes:
- A existencia dunha Licenciatura de Ciencias do Mar na que os contidos que tratan do medio físico, químico e biolóxico mariño, ecoloxía de poboacións e explotación de recursos vivos mariños son parte principal da mesma (http://webs.uvigo.es/facultadeccdomar/index.php).
- O desenrolo de varios cursos de doutorado, dentro do programa “Bioloxía de organismos e ecosistemas”, sobre dinámica de poboacións mariñas explotadas, explotación e avaliación pesqueira (http://webs.uvigo.es/victce/index.php).
Os profesores responsables destas iniciativas están a cabeza da que agora se propón no novo marco normativo e participarán con tarefas docentes significativas.
En tódolos casos pretendeuse abordar, aínda que dende distintos ángulos, o déficit formativo neste campo, o que agora se pretende no novo marco e cunhas dimensións diferentes.
|